鄭欣宜情迷單眼皮 盼接受鄭中基培訓

文章日期:2023年03月19日

【明報專訊】鄭欣宜一連三場《Believe Us 鄭欣宜演唱會2023》前晚在紅館舉行第二場,毛舜筠、容祖兒、許廷鏗、林建岳等捧場,欣宜在後台見到好友許廷鏗,即時開心飛撲「掛」在對方身上。

鄭中基:老咗變雙眼皮

前晚表演嘉賓是「鄭氏宗親」的鄭中基(Ronald),欣宜自爆對Ronald的單眼皮情有獨鍾,初戀男友也是單眼皮,小時候在加拿大狂煲Ronald的電影VCD,欣宜說:「我好鍾意你㗎,真係由細到大都對你心心眼!」Ronald搞笑向欣宜道歉,「我覺得好對你唔住,𠵱家我老咗變雙眼皮,因為啲皮鬆咗。所以你要諗清楚,如果鍾意單眼皮男仔,可能佢老咗都變雙眼皮」。欣宜又自薦參加Ronald的「機動兵工廠」,接受演戲唱歌培訓,但Ronald支吾以對,因有年齡限制,只接受21至35歲參與,欣宜今年5月30日便36歲生日,她要求將年齡限制擴闊至36歲,Ronald無奈苦笑稱,想不到第一次搞真人騷就要為欣宜做馬。

娛樂組