批擅改歌名 黃偉文斥黃柏高不尊重創作人

文章日期:2022年01月24日

【明報專訊】黃偉文(Wyman)日前在社交網點名批評有「金牌經理人」之稱的黃柏高(Paco),斥對方當年不尊重創作人的心血,經常在未有詢問的情况下擅改歌名,Wyman舉例說寫給楊千嬅的《MR.》是其中之一。

被改歌名離題老套

Wyman發文先寫下《MR.》當中兩句歌詞「可想過你那弱點,就是我剛剛想要」,接着寫道︰「𠵱家個歌名叫《MR.》,離題到爆又老套,只不過係Paco旗下好多好多首粒聲唔出,自己求X其改個歌名,到出咗街我先知嘅歌之一。其實問吓我先,都係一個電話啫,又有幾難呀。如果我唔係每一個字都執著,要撚到最好先見人,我就唔應該做填詞人啦。唔好立亂改我啲嘢,更何况係歌名。呢啲咪叫唔尊重囉,所以唔好郁作家嘅心血,否則真係記你一世。」

當新人時被迫接受改詞

Wyman不是第一次投訴作品被擅自改動,年前他曾貼出1997年為新加坡歌手許美靜寫的《傾城》手稿,說被改歌詞,他當時初出道只有接受。他亦提過張學友與林憶蓮合唱的《日與夜》歌詞,被改到「九唔搭八」。

娛樂組