《全民造星IV》96強造型照曝光 193胞妹被嫌太惡 梁式昕似新垣結衣

文章日期:2021年10月20日

【明報專訊】ViuTV選秀真人騷《全民造星IV》將於11月1日首播,96名參賽者的造型照昨日曝光,雖然不少網民嫌照片質素麻麻,但也有人讚影得幾靚。96強中有不少高質靚女,當中包括1號蘇雅琳(Ivy So)、2號黃雅慧(咖喱)、33號黃敏蕎(阿妹)、70號郭東彩(東東)、87號葛綽瑤(Yoyo)、90號鄭嘉欣(Christine)等,Christine曾參加《造星III》,7號梁式昕(Catrina)更被指似日本女星新垣結衣。

余香凝胞妹10號余潔滢、歐陽巧瑩妹妹51號歐陽巧霖(Bubu)、ERROR成員193(郭嘉駿)胞妹96號郭嘉盈(3妹)同樣惹網民關注,其中3妹造型照被網民彈影得麻麻,紛紛在相片留言,「呢張相3妹想殺人咁款,搞錯啊……」「張相影得麻麻喎……之前睇3妹接受訪問時,個樣可愛好多。」等。

3妹分享參賽原因

3妹近日在社交網發文分享感受,稱一直都沒有自信,故參加《造星IV》令很多朋友驚訝。她說:「當我人生好迷惘嘅時候,我見到節目招募,突然叮一聲,我唔想呢世人咩都無試過就咁過咗,我唔想到老咗,先後悔一生平平淡淡,後生都唔突破自己,連想做嘅嘢都唔去嘗試,唔係要成功先去做,而係唔試就一定唔會成功。」她感激由踏出comfort zone後,一直支持她的朋友及途中所有對她好的人。

娛樂組

相關字詞﹕每日明報-娛樂