周啟生兒子疑受虐 學校宿舍涉事員工已離職

文章日期:2021年10月16日

【明報專訊】周啟生與第二任妻子梁晶瑩所生的兒子周爵(現年21歲)有自閉行為及學習障礙,早前疑在學校宿舍遭虐待致腳趾骨折,周啟生跟現任太太司徒靄杰前晚為此到黃竹坑警署報案。

周啟生昨凌晨在社交平台上載擁着兒子周爵的照片,寫道:「較早前我作出咗一個重要嘅決定,完全冇影響我嘅初心,亦唔會動搖我嘅信念。如果事情只係關於我,就算要受千刀萬剮,我都可以一力承擔,但係為咗我心愛嘅寶貝兒子,就算點樣畀人委屈也在所不計。我要行出嚟大聲疾呼,我唔希望再有天使寶寶受到虐待。如果你嘅小朋友喺學校畀人虐待,你會唔會報警?」不少網民留言支持他。

周啟生昨日回應《明報》說:「事件已進入司法程序,我落咗口供,唔想再多說話,自知講嘢唔叻,免講多錯多。」

記者聯絡周爵就讀的東華三院屬下特殊學校,昨晚回覆《明報》查詢表示,近日了解一名學生意外弄傷腳趾經過時,發現一名學校宿舍職員,曾對學生肢體有拉扯及碰撞行為,經深入查證,已約見家長交代及向教育局報告,並向警方備案。涉事員工亦於10月14日正式離職。

娛樂組