孖住睇騷傳譜姊弟戀 麻利斥唯恐天下不亂 AK幽默回應:娛樂到大家就可以

文章日期:2021年07月28日

【明報專訊】男團MIRROR人氣強勁,有關12子的事宜都備受關注,其中28歲的副隊長江𤒹生(Anson Kong,AK)近日被指與39歲商台DJ麻利譜姊弟戀。緋聞女主角麻利率先澄清,自稱是AK的粉絲,直斥造謠者唯恐天下不亂;AK則幽默回應,表示娛樂新聞娛樂到大家就可以了。

娛樂組

最近有報道指AK與麻利興趣相同,不時相約睇戲及滑水,日前更結伴到紅館睇C AllStar演唱會,因而被指擦出愛火譜姊弟戀。不過睇騷當晚隊友陳瑞輝(Frankie)也被影到同場,故不少網民均認為可信性低。

報道又指緋聞女主角麻利在私人facebook以不開名方式回應:「喂傳我同邊個邊個拍拖,一次比一次出色,大家好睇得起我喎。」「傳聞中男主角都相當嗒得杯落,我覺得威威嘅。」

麻利自認「生粉」

不過之後麻利在Instagram(Ig)限時動態澄清,未曾受訪並直斥︰「點解呢個世界要咁無聊?我係『生粉』(AK粉絲暱稱)嚟㗎,唯恐天下不亂。」又說︰「兩個同性就係基,一男一女上樓,就係唔知搞乜,出街就係拍拖,唔講嘢就係鬧離婚,點解要令大家生活咁多八卦?」「我靠你回應,點解我唔自己出post?」

AK戥隊友唔抵

AK亦在Ig限時動態澄清緋聞,他幽默表示:「收到好多DM,唔明白點解要斷章取義,竟然咁樣抹煞咗@frankie729(陳瑞輝社交帳號)@oscarlee嘅上鏡機會,太可惡。」還hashtag娛樂新聞娛樂到大家就可以了。

其實當日AK除了跟隊友Frankie及商台DJ Oscar睇演唱會外,還有麻利、Super Girls的陳穎欣(Yanny)、蔡明思(Jessica)及吳嘉禧(Cheronna)等,AK亦大方在社交平台分享合照。

網民亦叫大家不要太敏感,留言:「其實單身偶像都需要異性朋友,有時又唔好太敏感。」「睇戲又唔代表啲乜嘢嘅。」「一齊又有乜嘢問題呢?年齡仲係問題?咩年代?」等力撐偶像。

相關字詞﹕每日明報-娛樂