《聲夢傳奇》蔡愷穎失準被淘汰 多謝李克勤用心指導

文章日期:2021年04月19日

【明報專訊】無綫節目《聲夢傳奇》開始淘汰賽,前晚播出第二集,出現首名被淘汰學員,是18歲蔡愷穎(Lolita),她挑戰唱容祖兒的《心之科學》,但失準兼走音,途中腰帶鬆脫,她執生拿着腰帶繼續獻唱。著名音樂監製舒文直指她選歌方面太進取,有點吃虧;結果只得4分被淘汰。蔡愷穎落敗後顯得冷靜,反而其他學員傷心落淚,要她反過來安慰。

唔會放棄唱歌

蔡愷穎事後在社交網留言訴心聲:「首先要感謝當初願意參加比賽的自己,參加呢個比賽8個月,好開心認識咗一班好好戰友,同埋好多好好嘅工作人員,仲要好多謝李生(李克勤)對我哋用心嘅指導,大家都幫咗我好多好多,仲要多謝我爸媽無限量嘅支持,加上網絡上經常同我打氣嘅大家。雖然第一場比賽就因為種種原因而失準,但呢次經驗將會係我一次好重要嘅經驗,嚟緊我絕對唔會放棄唱歌,會繼續努力前行,就算冇得再上《聲夢》舞台,我都會繼續唱歌,堅持做我自己鍾意嘅事。真係好感謝大家嘅支持,亦希望大家會繼續支持我,我DSE會加油,一星期後就開考啦。」

娛樂組