四大YouTube頻道宣布合作 游學修:改朝換代開始了

文章日期:2021年04月14日

【明報專訊】最近TVB節目改革迎戰ViuTV成熱話,於周日TVB以《開心大綜藝》撼ViuTV《最後一屆口罩小姐選舉總決賽》,播放後網上洗版。商台節目主持、大學講師健吾在facebook說:「好多人以為自己在睇那個電視節目就是主流。你有無諗過,可能在你手機以外,有另一個世界。果邊嘅人,先覺得你睇嘅嘢係cult?」

串流平台的發展已是另一新世界。「試當真」、「小薯茄」、「啱Channel」與「FHProductionHK」的YouTube頻道訂閱合共逾136萬人次,日前4個頻道宣布合作,「試當真」主腦之一游學修留言:「本土娛樂的新浪潮,講就講咗好耐,自己畀人叫新演員叫咗5年,說穿了就是一代人無法向上爬,直至2021年。不論歌、影、視、網,每天的新聞都告訴你,改朝換代真的要開始了,不管你預備好未,加油,一齊加油!」「試當真」簡介合作內容,4個頻道於4月20日晚上 7 時半,「四台聚首一枱,輪住播片輪住LIVE」。

娛樂組