林子博向亡妻承諾珍惜家人飯敘時刻

文章日期:2020年10月27日

【明報專訊】林子博太太董燕君(Shirley)去年確診罕見癌症「平滑肌肉瘤(腹腔)」後積極求醫,惟終不敵病魔,於10月21日病逝。

子博為亡妻的身後事奔波,昨日他上載太太生前在香港開電視真人騷《大叔要變身》亮相片段。他感激節目令他與家人留下珍貴回憶,寫道:「老婆~我同詠渝、卓楠以後都會珍惜,一家人食飯嘅時刻!」

意義重大的晚餐

片段中子博一家四口同枱食飯,Shirley跟家人吐心聲說:「夜晚餐飯好緊要,我成日覺得一定要齊齊整整,一定要坐齊喺度食飯,每日咁忙錄,爹哋做嘢、你哋要返學,夜晚呢餐飯對我嚟講好有意義,好難得等齊你哋個個得閒,日頭幾忙先得㗎,係咪先?所以一定要坐低,齊齊整整一齊食,希望呢樣嘢以後都係咁。」詠渝跟卓楠邊吃邊點頭答應。

之後子博獨自面對鏡頭講述太太的情况,他忍不住淚流披面說:「一家人的願望是能夠每日的每一餐飯,大家齊齊整整就夠了。」

娛樂組

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com