容祖兒哼唱王菲金曲 謝霆鋒無力招架

文章日期:2019年08月19日

【明報專訊】容祖兒前晚於紅館舉行第13場演唱會,請來好友謝霆鋒擔任嘉賓,祖兒大讚霆鋒好靚仔,是不老的傳說。她還哼唱霆鋒女友王菲的金曲《你快樂所以我快樂》,令霆鋒招架不住笑着走開。霆鋒自爆入紙紅館申請開演唱會檔期,兩年都不成功,聲言再遭拒絕就不開紅館個唱了。

娛樂組

前晚祖兒演唱會獲狄波拉、許晉亨父子 、祖兒弟弟夫婦等捧場。她介紹霆鋒出場時說:「如果張敬軒是靚仔,他是超級靚仔,人平時好chok,但有一顆溫柔的心,因為我見證過,佢專程由外地返港撐我,𠵱家我唱他的首本名曲。」她唱出《玉蝴蝶》,霆鋒隨即現身跟祖兒相擁,祖兒說:「Hello大佬!阿仔點解咁耐唔見你,你是否在北京忙緊?」霆鋒即時說:「我一路在香港拍戲,前兩日飛去第二度做嘢!」祖兒再笑他:「我以為你在北京過……你呢輪dry唔dry……」頓時令霆鋒尷尷尬尬,一臉羞澀。

霆鋒稱祖兒值得撐

霆鋒轉個話題,他對祖兒說:「記得你搵我當日仲病緊,聽不到你說什麼,我便說:『你唔好講嘢住,你要什麼都得』。」他指祖兒好抵撐:「所以全行有好多人撐她,我好衰,唔值得撐,我就唔撐㗎啦!」祖兒即掩臉說好感動,又指霆鋒為人夠真,他們由細玩到大,互相替對方成功開心,說「歌都有得唱」,然後哼唱着:「你快樂所以我快樂……(王菲的歌)」令霆鋒不知如何回應,笑着行開,觀眾就笑聲四起。祖兒叫他回來,霆鋒笑指她:「你幾時變成咁?」祖兒說自己在開心的環境就是這樣,又指霆鋒一直好想開演唱會,問觀眾想不想?觀眾即起哄說想。

霆鋒申請紅館期被拒

霆鋒突然爆料:「話時話,我想同紅館這個空間講,我入紙兩年(申辦演唱會),一次又一次被推翻,再推我就唔開啦!」祖兒未知是否怕霆鋒說得太盡,即刻幫他打圓場:「鋒哥,千錯萬錯都是我錯,唔好咁講,你知唔知我這個騷,都排咗好耐期,無論等到邊一日,今年又好,下年又好,總之大家都會等你,係咪?」觀眾報以歡呼聲和應。

接着二人合唱《阿門》,更與觀眾握手,祖兒不停對觀眾讚霆鋒:「係咪好靚仔,不老的傳說呀,食咗防腐劑呀!」

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com