吳君如取笑鍾意食雞……糊 鄭中基唔識唱舊愛千嬅《烈女》被噓

文章日期:2017年01月30日

【明報專訊】鄭中基前晚大年初一舉行第2場紅館演唱會,吳君如、林敏驄擔任嘉賓。吳君如穿著紅色衫及黑色短裙亮相,形容是「金雞2.0造型」,與鄭中基合唱《財神到》及《肥婆隻雞甩晒毛》。之後鄭中基又孖林敏驄大玩棟篤笑,兩人大放笑彈。

文﹕娛樂組

任表演嘉賓的吳君如在台上跟鄭中基說﹕「睇番你啲片,扮男扮女都得,隻腳仲幼過我,你細個啲相似禽流雞,應該攞去人道毁滅。」她繼續笑指﹕「我剛識你時,你真係『無掩雞籠』,鍾意周圍食雞……糊!」全場觀眾爆笑。

君如又送上一隻肥雞公仔,與鄭中基在上面簽名,然後送給在場幸運觀眾。君如笑問他睇中邊個靚女?鄭中基笑言睇中好多,但老婆在場。君如又埋怨鄭中基不送飛給她,搞到女兒要企在角落位置睇;她還要自己畀錢,又來唱歌兼送雞。鄭中基笑說﹕「你這個年真係開得好!大家都知我很孤寒!」

林敏驄玩「林鄭入閘」

林敏驄與鄭中基合唱《最愛的你》,笑言「林鄭」終於入到紅館個閘,指自己與鄭中基。他又說羨慕鄭中基有把磁性聲音。

在點歌環節,有歌迷點唱鄭中基舊愛楊千嬅的《烈女》,鄭中基說不識唱,觀眾即報以噓聲,他叫大家不要噓。最後歌迷點唱《二月三日》(是楊千嬅生日日子),他哼了幾句。

相關字詞﹕每日明報-娛樂