玲玲友情報|Bob分享婚宴「錯重點」情報 自揭失手尷尬難忘事 (15:24)

文章日期:2023年08月29日

J2(82台)明晚(30日)起、逢周三晚11點播出全新清談節目《玲玲友情報》,由堪輿學家麥玲玲伙3名J2ers黃紫恩(Jojo)、吳兆麟(Alan)及陳欣茵(Sonya)主持。

玲玲姐今次不玩風水轉玩吹水,廣發英雄帖邀請不同界別好友上節目,圍繞事業、愛情、金錢、家庭、健康、是非等6大範疇大講特講。

為節目打頭陣的嘉賓,是吹水程度直達宇宙級、有「金牌婚禮司儀」之稱的林盛斌(Bob),阿Bob除分享做婚禮司儀多年有趣見聞,更會指出婚禮3大「錯重點」事宜,包括「新娘瘋狂換衫」、「致辭過長」及「以茶代酒」,內容爆笑之餘更發人深省。阿Bob又會遭玲玲姐及幕後大逼供,追問他婚禮司儀「最高叫價」。

阿Bob在節目中大派花生,當中最爆笑事件,是阿Bob曾遭「醉爆社團外父」考起,阿Bob分享時繪影繪聲說:「賓客飲醉係經常發生嘅,無端端上嚟話要講嘢喎,呢啲好驚,唔知你講咩㗎嘛。我試過喺一間好大型星級酒店,女家屋企人應該有啲背景,去到尾段外父衝咗上台,佢攞咗我支咪,然後拎住支咪指住新郎briefing,佢把聲勁沉勁沙,好Godfather咁話:『我同你講,你對我女好啲...』跟住全場靜晒,佢繼續講:『如果你對佢唔好...』跟住佢就爆粗喇﹗」當時深感不妙的阿Bob,情急智生將男家「奶奶」搬上枱,成功冧掂外父兼扯開話題。

高峰期一日走兩場、一個月做足10次婚宴司儀的Bob,雖然主持婚宴經驗直達神級,不過偶有失手。Bob自責曾因記漏資料,出現極尷尬情况:「有次簽完紙我請老爺奶奶、外父外母上台,我猛問外父喺邊,跟住新娘子話:『咪話咗你知爸爸唔喺度嘅』,我即刻嚇到標冷汗!」

Bob續指另一次則是「好心做壞事」:「嗰次又係請晒4個上台,我話:『既然咁開心,不如三pair一齊錫錫』,原來我唔記得其中一pair分開咗,然後佢哋好尷尬咁望住我。」

阿Bob又開心share見證過的感動婚宴moment:「其實婚禮最緊要係致辭,陳家樂同連詩雅嘅致辭就好感動喇,喺多謝屋企人時,家樂講番啱啱出嚟做藝人,未搵到咩錢,當時阿爸喺佢唔為意時,偷偷地塞錢落佢度,佢一講佢就喊,連詩雅喊,下面阿爸嗰圍喊,連楊受成博士都忍唔住喊。因為一定有啲人由細湊到你大,佢哋就係等緊呢一句多謝。」

阿Bob續指已向所有子女做定Briefing,著他們將來結婚必須要至少預備3分鐘致辭多謝他和太太Pearl,阿Bob感嘆:「一年總有幾個婚禮,我會忍唔住眼濕濕,尤其係新娘子講多謝爸爸嗰啲,我個人狀態係去咗落個外父度。」

(即時娛樂)