隱形戰隊|林子善扮阿旺整蠱劉佩玥未來後母 網民讚演技大躍進 (17:45)

文章日期:2023年03月23日

無綫劇集《隱形戰隊》昨晚第13集焦點落在林子善飾演的囡囡身上,對Shadow(劉佩玥飾)有好感的囡囡,得悉Shadow被父親苛索再婚費用,加上發現Shadow未來後母太後生有騙財之嫌,遂與Shadow夾計嚇走未來後母。2人直闖酒樓,在未來後母面前演出「悲情大龍鳳」,全程「阿旺」上身的囡囡不斷稱要食魚翅,又不斷用玩具車騷擾Shadow,吵着要見未來媽咪,嚇得未來後母急急離開。網民讚子善演技大躍進。

據知今晚播出的第14集,子善將爆肌上陣展示健身多年的成果。從官方社交網的預告片,滿身大汗的子善全程投入健身。其實早於劇集開拍前,子善與劉佩玥已互贈高帽。劉佩玥對這位新拍檔讚不絕口︰「同子善正式第一次合作,拍嗰陣日對夜對,佢唔單止當我係阿妹,直情當我係佢個女,每一樣嘢都關懷備至到好窩心。有次我爸爸車我去拍攝現場,子善同我爸爸講:『Uncle我一定會睇住你個女,放心啦!』我真係好感動,佢唔係得個講字,真係對我好好,非常之好,好care我感受,好尊重我意見,真係講講吓都想喊。」

(即時娛樂)