王祖藍一家四口行紅地氈 女兒化身「粉紅姊妹花」搶鏡 (22:42)

文章日期:2023年03月22日

王祖藍有份成立的公司,日前於東莞舉行春茗,除了公司合作伙伴及眾好友外,公司的香港及內地旗下藝人盛裝赴會,包括黎瑞恩﹑林曉峰﹑岑麗香﹑鄺文珣一家三口、「福祿壽」阮兆祥(祥師兄)、李思捷及王祖藍,當中身兼主人家的王祖藍,攜同愛妻李亞男及女兒現身紅地氈。

今次是王祖藍一家四口首度行紅地氈,太太悉心打扮、盡顯完美身形,至於大女Gabby及細女Hayley,則以粉紅「姊妹裝」亮相,各有各搶鏡。Gabby全晚拿著「企鵝仔」滿場飛,Hayley則在工作人員要求下,在紅地氈行花生騷,有姿勢有實際,更醒目派心心,可愛度爆燈。

問到李亞男喼弗之道,她指除了均衡飲食及偶爾吃得清淡外,還有另外兩大減肥妙法,分別是「萬年牛仔褲」及「湊女」:「因為同阿女玩都消耗體力,仲有一個秘密,就係唔好因為自己肥咗少少,就去買一件大一碼嘅衫,即係我點都要著番以前著開嗰啲牛仔褲,我啲牛仔褲10幾20年個Size都係唔變嘅。」

談到首度與女兒行紅地氈,她冧爆指女兒可愛,並感恩2人向賓客打招呼時,兩個女表現未有特別害羞,只是要花點功夫逗Gabby:「因為佢都好有性格,開始時唔係好願意笑,所以要鼓勵佢有禮貌同埋係咁讚佢靚,跟住佢就會笑㗎喇。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕王祖藍 李亞男