陸詩韻素顏拍廣告展現真我 計劃開體驗店 恨拍真人騷 (17:25)

文章日期:2023年03月22日

2005年港姐亞軍陸詩韻(Sharon)淡出幕前轉型從商,創立了網店主理日本護膚品牌,最近生意衝出亞洲,跟歐洲多個品牌合作,日前Sharon化身「生招牌」為網店拍廣告,為配合天然主題,她豁出去以素顏上陣。

老闆娘陸詩韻安排5個造型,當中不乏騷長腿露香肩,為了素顏上陣呈現出天然效果,Sharon拍攝前密密做Facial,及於拍攝3天前節食,保持最佳狀態,更拔除植下多年的眼睫毛,就連她本人亦表示「睇唔慣」:「起初望自己都唔太習慣,後來望望下感覺都唔差,最好笑係我可以見番自己真嘅眼睫毛。」

Sharon自爆花近半年時間構思及籌備今次廣告,事前參考不少國際級品牌,了解現今趨勢妝容偏向自然,不太流行濃妝豔抹,加上見到前輩級人馬的啟發,令她定下素顏決心,她說:「以前冇植眼睫毛,我會好冇信心,但見到好多前輩如鍾楚紅、朱玲玲、鄭文雅等,佢哋冇化濃妝,但依然係明艷照人,所以我覺得應該要對自己有番啲信心。」

早前有指於疫情期間,Sharon的公司直播半小時營業額已破百萬。她坦言疫情以來的3年間,網店生意的確不錯:「批發上的生意是受影響,但網上生意OK,不過喺過去一年,生意上出現飽和情況,所以自己都會有啲壓力,要反覆思索點樣可以做得更好,一定要居安思危。」她又直言很期望開門市,但疫情下充滿太多未知之數:「下一步應該會開體驗店先,因為所需嘅人手冇咁多。」

即使轉型從商,Sharon還未放棄演藝事業,她說:「對幕前工作依然有興趣,其實對上一次拍劇,已經係2年幾前《熟女強人》,諗諗下𠵱家都有啲技癢,但都要視乎時間同角色配唔配合到。」除了拍劇,Sharon最希望參與真人騷:「好多人問我平時係咪唔著波鞋,因為成日都見我著高跟鞋,又會問我係咪瞓覺都Set頭,所以我想拍真人騷,畀大家知我原來唔係咁,想將真實嘅自己呈現。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕陸詩韻 真人騷 生招牌