空肚講宵夜|陳俞希自爆初吻在K房發生:唔係蜻蜓點水 (16:59)

文章日期:2023年03月22日

ViuTV節目《晚吹─空肚講宵夜》今晚(22日)播出的一集,3位主持梁祖堯(阿祖)﹑蔡瀚億(BabyJohn)和陳俞希(Hailey),分享唱K有趣見聞。

Hailey自爆初吻就是在K房發生:「嗰陣兩個人愈坐愈埋,就好自然發生咗,唔記得當時係唱緊邊隻歌,但係好記得當時男朋友個嘴有淡淡煙味。」她笑言印象中初吻好像不是蜻蜓點水,令阿祖和BabyJohn興奮得不停追問詳情。阿祖指Hailey提及此段往事時,整個人也回春和雙眼發亮。

被問及2人仍有否聯絡時,Hailey表示已沒來往,但偶然在社交平台看到對方近况,並感驚訝:「因為個時佢係學校嘅壞分子,但係𠵱家佢又戴眼鏡,成個人變到好正經咁。」Hailey笑指如果對方看到今集節目,不需要傳信息給她,阿祖則開玩笑呼籲對方聯絡他,分享更多的詳情,場面爆笑。

(即時娛樂)