吳偉豪恨跟爸爸吳大強拍劇 可以唔演父子:畀佢打都OK (16:21)

文章日期:2023年03月21日

劉丹、呂慧儀、吳偉豪等今天(21日)宣傳處境劇《愛‧回家之開心速遞》,吳偉豪大讚父親吳大強打入《中年好聲音》十強好勁,5月父親聯同其他參賽者開騷,他已打算買門票請親戚朋友欣賞。

吳偉豪表示參演的新劇《非常檢控觀》監製,有意邀父親客串一角,父親亦表示沒問題,他說:「當然想啦!至於演什麼角色、可真的實行到,我也不太清楚,佢度期仲難過我,不過現實生活已是父子,再試試新鮮啲,唔演父子,畀佢打都OK。」

呂慧儀以紫霞仙子造型亮相迎春天,卻被同事取笑像紫薯,她表示復活節將至,正安排與8歲兒子「蟹籽」黃柏翹親子活動,正打算安排參加公司的兒童節目。她坦言前夫黃文迪與「蟹籽」時有見面,她說:「佢(兒子)已經大個,好早熟識諗,仲常常叮囑我放工早啲返屋企,不過我鍾意,趁佢仲肯陪我就開心下先!」

 

(即時娛樂)