解風東京|杜如風拒買性感內衣 自嘲腰粗唔好睇 (15:20)

文章日期:2023年03月21日

素有「日本旅遊達人」之稱的杜如風(Helen),為J2主持旅遊節目《解風東京》,今周是最後一星期跟大家分享東京至潮至抵新鮮事。

今晚(21日)Helen來到北區介紹一間名為Private Eyes中古表店,入面Vintage表款以30至70年代的名表作主打,售價由萬餘元起。Helen憑美貌成功請到店主遠藤先生出鏡,更展示幾款珍藏名表分享。

其中一隻40年代的江詩丹頓古董表,因為保存極佳,售價達85萬港元,嚇到Helen手震。當介紹一隻「撈」時,Helen愛不惜手說︰「『撈』一般5、6年轉款,不過呢款太受歡迎,所以一出就出咗20年,賣26萬(港元),呢款都買得起,幾好睇。」此時從導演到攝影師,都起哄和應讚「好睇」,Helen自說自話︰「買咗我咪買唔到其他嘢囉,畀阿媽知實趕我出門口。」

《解風東京》來到最後5集,Helen經過連日暴飲暴食,腸胃開始有點糾結,她光顧新宿「農家台所」清腸胃,品嘗日本出產的蔬菜。戴住番茄頭套的Helen介紹餐廳2800yen(約165港元)套餐,主菜可7選1,配蛋炒飯,不過主打是蔬菜bar,種類繁多且極新鮮,旁邊有齊蔬菜產地及介紹,一小時內任食,Helen表示吃完後,腸胃應該好「暢通」。

接着她去到東京火車站,內有一間鐵路便當屋,入面的便當證明飯盒不一定「頹」。便當屋有超過200款來自全國各地的鐵路便當選擇,還有熱賣排行榜。

明晚(22日)Helen跟大家在銀座欣賞英國旅行行李篋品牌展覽,其中一款篋曾跟占士邦「007」電影Crossover。買了篋又有位入貨,自然要再到原宿,介紹港人好熟悉、兔仔logo潮牌的專門店,Helen入到去參觀時說︰「兔仔呀,我咪要買嘢,我屬兔㗎,今年36歲。」導演提議她買店內性感內衣慶祝生辰,Helen話︰「我著畀邊個睇?同埋我條腰粗唔好睇。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕解風東京 杜如風