姜濤重新演繹張國榮《追》 欣賞哥哥風趣幽默性格 (17:25)

文章日期:2023年03月20日

環球唱片推出《REMEMBERING Leslie》企劃,向一代巨星張國榮(哥哥)致敬,集合不同唱片公司及電視台的一眾樂壇新血獻聲。繼盧瀚霆推出《偷情》後,第四波主打有MIRROR另一人氣王姜濤,重新演繹哥哥經典金曲—《追》。

姜濤重新演繹的《追》由徐浩擔任監製,並與黃兆銘共同編曲,在保留原作韻味的同時,注入新元素,《追》是經典電影《金枝玉葉》主題曲。談到重新演繹《追》,姜濤表示唱得很舒服:「以前喺演唱會都唱過,知道自己屬於中音嘅Range(音域),呢隻歌都係中音區,首歌令我唱得好舒服。當然要聽番哥哥原版演繹,到重新去唱、編排過嘅時候,一定要有自己風格、唱法加落去,太依賴會畀人覺得太模仿,唔想畀人覺得係模仿,因為哥哥係模仿唔到。」

《追》的監製是與姜濤合作無間的徐浩,姜濤直言對方非常了解自己風格和聲線,錄音過程亦相當順利:「雖然之前演繹過呢隻歌一次,但用新嘅編曲完整地演繹,係需要邊唱邊搵感覺,好彩比想像中順利。首先隻歌嘅Range比較啱我,同埋同監製好熟,冇太多阻滯,本身預兩日錄,變咗一日就搞掂。」

至於對哥哥的印象,姜濤表示從小已經由媽媽和親戚口中聽到他的名字:「8、90年代嘅嗰一輩親戚,都好鍾意哥哥,由細到大都有聽佢哋播《追》呢隻歌。我有睇哥哥以前一啲訪問,會感覺到佢好放鬆,係好自信嘅一個人。」

電影《家有囍事》亦令姜濤留下深刻印象:「對小朋友嚟講好鍾意睇,會覺得『點解佢可以將個角色做得咁傳神』,《胭脂扣》都係我有去了解嘅作品,因為我都睇過梅姐(梅艷芳),入面有個橋段我好好奇,就搵番套戲嚟睇,覺得佢兩個真係做得好好,因為好少藝人可以將唱歌同演戲都做得好好。」

除了唱功和演技外,姜濤亦非常欣賞哥哥風趣幽默的性格:「我哋𠵱家做訪問多少都會有啲拘謹,可能人生閱歷未夠,好多人都有睇過哥哥《今夜不設防》嘅訪問,佢重新定義咗咩係Charm,唔會淨係鏡頭前一張相,而係你個談吐、氣質。𠵱家啲節目唔會畀你食住煙去傾偈,但佢可以好Chill,嗰個年代嘅Artist嘅人格魅力係更加突出,哥哥係再突出嘅一位。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕姜濤 張國榮 金枝玉葉