黃劍文首奪電影獎項 緊張到發台瘟 飲早茶當慶功 (16:30)

文章日期:2023年03月20日

黃劍文憑微電影《12.31.23.59》,榮獲微電影「創+作」支援計劃(音樂篇)最佳微電影男主角獎(初創企業組)銀獎。當天出席頒獎禮的黃劍文感興奮,除了奪獎外更可親身與業界見面。

黃劍文首奪電影獎項,自爆得獎時緊張到「發台瘟」:「從來都沒想過自己能夠攞獎,平時唱大騷都不會緊張,得獎時竟然第一次發台瘟,上到台緊張到唔識講嘢,好多合作團隊單位都忘記講多謝,我自首請大家食飯補數和慶功!」

首奪演員獎項令黃劍文更有信心向演藝發展,更即時與公公婆婆分享喜訊:「因為公公年紀大有時唔記得我,但係我好想攞呢個獎返去同公公分享,話畀佢聽我一直都好努力,冇失禮佢。當晚完咗頒獎禮,之後趕住錄音錄到凌晨,同經理人去飲早茶、食鳳爪排骨飯當慶祝。我係唔會放棄音樂,但如果有合適嘅角色,可以搵我試下,因為我都想雙線發展。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕黃劍文 發台瘟 微電影