廉政狙擊|傅嘉莉感激黃智賢助入戲 為演好角色忘我去到盡 (15:26)

文章日期:2023年03月03日

無綫劇《廉政狙擊》昨晚(2日)及今晚(3日)一集,都是圍繞新個案作主線,新登場角色有廖志遠(曾航生飾)、阮春海(鄧智堅飾)、湯昊倫(鄭啟泰飾)及尹在詩(傅嘉莉﹑Kelly飾)。在詩除了協助卓廷光(黃智賢﹑Ben飾)及傅天耀(郭政鴻飾)透過買賣藝術品洗黑錢外,同時亦是廷光小兒子卓日升(高鈞賢飾)的秘密情人;在詩周旋於兩大巨鱷廷光及天耀之間,除了要鋌而走險,更要出賣色相,更慘遭天耀和廷光輪流非禮,但為了生計及與日升有見得光的一天,在詩都一一忍受。

由於在詩美麗堅強有愛又帶點被欺凌女性特有的悲劇感,為了將在詩塑造成美麗而又帶點邪門的事業型女性,造型師、服裝師、化妝及髮型師為角色花盡心思,昨晚一集,Kelly已換了5個造型,除了貼身設計,亦不乏低胸、露肩及露背款式,其中出場的心口開胸戰衣,更將Kelly美好身段表露無遺。

對於角色造型多變美麗,Kelly感激幕後團隊:「我幾乎每場戲都有一套新衫,都算多造型嘅一個角色。每套衫我都好鍾意,亦都凸顯到尹在詩工作性質、個人品味同埋性格。」談到登場的開胸戰衣,Kelly坦言是最喜歡但也最蝦人著一套:「當日我哋黐咗好多膠紙,因為我演戲時唔係好希望畀其他嘢斷斷續續咁影響到,好容易會出戲,我記得當日著條裙,服裝部同事都幫我著咗成個鐘!」

談到Kelly的戲肉場口,不得不提今晚播出的「鈕扣對峙」,在廷光「威迫」下,在詩被迫將身上恤衫鈕扣除了又扣、扣了又除;配以廷光憤怒、藐視又霸氣的表情,以及在詩一臉委屈的狀態,形成強烈對比亦充滿戲味。

談到相關場口,Kelly感激Ben幫她入戲,並透露原來落淚也是臨場反應:「Ben好畀到嗰種壓力我,我冇諗過我會喊,每次演同排戲時我都冇喊。今次尹在詩受歡迎,除了自己做功課,更大嘅功勞係歸咎於整個團隊,包括好嘅對手,臨場同團隊嘅溝通,以及衣著打扮幫助我投入同理解個角色。」

每次演戲都會為角色想像無限「背景」的Kelly,指出兩場摸臀戲均是自己與導演臨時決定加碼:「因為呢兩場戲都係女導演,所以我好安心,其實劇本係冇摸Pat Pat,但我同導演傾過覺得符合劇情,所以就加咗。」

Kelly為了做好角色,可以達到忘我狀態:「我本身鍾意演戲,亦都覺得每次演戲都係奉獻咗身體畀個角色,剪頭髮、曬黑、變瘦我都做過,好似著性感衫,其實著嗰時我唔覺得嗰個係我,所以我唔會帶好多傅嘉莉嘅準則去尹在詩個角色度,唔介意之餘有時甚至係我自己要求不如去盡啲。」

(即時娛樂)