潘源良疫情下留在台灣 人在異鄉最掛念港式奶茶 (17:48)

文章日期:2022年08月19日

曾寶儀主持的無綫J2台新節目《香港人的台式生活》,將於下周一(22日)起逢周一、二晚上10時播放。製作組花了一年以上時間籌備及資料搜集,走遍台灣大街小巷,選出10位在台港人的故事,首集嘉賓是曾寶儀引薦的著名填詞人潘源良。

潘源良本計劃香港台灣兩邊走,前年卻受疫情影響留在台灣。小時候家人經營茶餐廳的他,兩年來最掛念親友及港式奶茶。他希望趁留台期間為香港及香港人做點事,令更多人認識香港文化。潘源良說︰「我希望自己嘅經驗可以同啲年輕人交流吓碰撞吓,發展到一啲將來嘅可能性。我係構思緊啲嘢,希望兩年左右會有具體嘢做到出嚟。」

另一個故事主角阿Ken, 2015年移居台灣接手經營位於西門町的家族茶餐廳後面對重重困難,當中包括文化差異問題。他說︰「凍飲加錢畀人鬧到飛起!冇蝦餃燒賣都叫茶餐廳?佢哋混淆咗茶餐廳同茶樓。」YouTuber高佬及肥仔已在台灣居住了10多年,他們笑言曾經歷了一段「雞同鴨講」的非常時期︰「最唔慣係語言,同人哋溝通成日都吓吓吓。」

(即時娛樂)