關嘉敏首次拍跳樓戲分勁緊張 氣墊上自拍勁High (17:53)

文章日期:2022年08月11日

關嘉敏及蔡思貝日前為新劇《你好,我的大夫》拍攝跳樓戲分。今次是關嘉敏首次拍攝危險動作戲分,問她是否感緊張,關嘉敏說:「都有少少緊張㗎,我拍呢場戲前一晚太緊張,個腦不停諗應該點樣演繹好?應該點樣跳落去好﹑到真係要埋位企上去,都有少少腳震,唔係好敢望下面,所以周圍望風景,仲見到何廣沛喺樓下同我Say hi,好快就無咁緊張喇。

當跳咗一兩次之後,我居然覺得有少少好玩同興奮,之後我哋喺氣墊嗰場戲,仲吸引埋張振朗同李日朗圍觀,仲畀佢哋笑我哋不停喺氣墊上面自拍,但係唔知係咪太刺激,拍完個晚我成晚都瞓唔著。腦海全部都係高空躍下去畫面,雖然拍呢場戲係有啲刺激,但要提醒觀眾朋友,呢啲危險動作,需要有專業人士在場指導,大家切勿模仿。

今次劇情係講我因為個病,而有輕生念頭,好彩有Sisley(蔡思貝)捨身相救,最後我哋一齊跌落氣墊,Sisley仲因為咁擦損左手臂。長氣都要提多次觀眾朋友,有心事唔開心要搵朋友傾訴,千祈唔好有輕生諗法。」 

(即時娛樂)