So Ching轉發文章疑向ViuTV花姐表達不滿 (17:59)

文章日期:2022年08月10日

MIRROR的紅館演唱會發生嚴重事故,惹起全城關注,受傷的李啟言(阿Mo)目前仍在伊利沙伯醫院深切治療部留醫,女友兼COLLAR成員蘇芷晴(So Ching)則連日來在社交網為男友打氣,被封為最佳女朋友。

今午(10日)So Ching在Instagram限時動態轉發一則文章,名為yes_you_areright的專頁寫道:「每叫一次花姐加油,VIU加油,都係對逼迫dancer,多一份支持,都係對傷者踩多一腳!」

該專頁的文章為香港舞蹈員發聲,並對舞者待遇感無奈:「DANCER果然都係藝術家,要經歷過死亡先至會紅。香港嘅DANCER跳一世舞,都唔會有圈外人認識、支持、幫佢哋提高身價。絕大部分都只會在夢想,與被壓榨嘅貧窮之中老去,或者捱唔住就轉行。唯一出人頭地嘅方法就係去造、做星。或者經歷死亡,先至有人識。

曾經有個現代舞老師講過『越有天份嘅人,係越快放棄』,對於掙扎緊嘅DANCER嚟講,係警惕自己,唔好咁易放棄嘅名言,可惜香港再現實,再苛刻啲,有幾多有天份有實力或者有堅持有毅力嘅DANCER,最後都不敵生活﹑不敵賤價﹑做爛市嘅壓逼,被逼轉行,做健身﹑做瑜伽﹑做運輸﹑做裝修,做FOODPANDA。

香港不乏天才舞者,但節省(底層員工)成工至上嘅香港,DANCER不被視為專業,多數數住都被外判﹑被壓價嘅人工,同工唔同酬時有發生,呢啲咁季節性嘅職業,堅持到落去嘅人真係少之又少,DANCER都要食飯,夢想都要有命先發到夢,要紅?經歷死亡囉,仲要係撞啱時間,撞啱舞台先得。

呀MO突然多咗咁多FOLLOW,希望其中真係有人幫到佢餘生,而唔係趁墟FOLLOW,平時一啲跳舞圈嘅事都無留意,人一出事就入去集氣,舞台環境﹑表演者薪金以及安全,VIU低成本樣式速食嘅成功,FANS質素為見偶像,見到意外頻生,都唔施壓叫停演唱會,全部都係今次值得關注嘅點,淨係關心呀MO一個,呢啲事情一定會再次出現。

話時話,咁多日啦,又27萬人PTSD(創傷後壓力症),VIU,工程公司呢?炒咗幾多人,賠咗幾多錢?點解花姐仲做緊嘅?」

相關新聞:蘇芷晴貼合照再為阿Mo打氣 窩心舉動被封「最佳女朋友」

(即時娛樂)

相關字詞﹕蘇芷晴 阿Mo 李啟言 花姐