ViuTV官網停運10天 再更新節目安排 未見MIRROR節目惹爭議 (16:38)

文章日期:2022年08月10日

MIRROR的紅館演唱會上月底發生嚴重事故,巨型屏幕墜下擊傷兩名舞蹈員李啟言和張梓峯,目前李啟言仍在伊利沙伯醫院留醫。事發後ViuTV官網的宣傳工作亦暫停,直到前天(8日)上午官網低調更新社交網,換上全新的封面圖片,公布新一輪節目安排,包括韓劇《模範的士》﹑《戀愛Staycation》﹑《嘥料》和《拆你個夢》,但未見有MIRROR的綜藝節目及成員演出劇集的安排,當中由姜濤﹑陳卓賢﹑呂爵安和邱士縉等合演的《季前賽》原定8月29日晚上首播,但現時未知會否因事故而延播。

不少鏡粉和網民洗版式留言,認為MIRROR在此事上沒有錯,根本不需要延播他們演出的相關節目:「希望你哋正視下,其實將節目延後係咪真係幫到件事?我睇唔到延後對鏡仔們同你地有咩好既效果喎,其實就算你哋宣唔宣傳,我哋都有好多人會想睇膠戰SSP﹑季前賽﹑跳舞節目Flat Out,希望唔好抽起延後,並且每個節目都係台前幕後既心血。」﹑「講真,Mirror冇錯,根本唔需要延遲播放,只會令人仲嬲,所有香港人+鏡粉都想睇到Mirror嘅節目。」﹑「其實件事都發生咗,斬腳趾避沙蟲無用㗎,生活都要繼續落去,鏡仔都無錯,做咩要收埋佢哋呢?」﹑「一件事還一件事,意外的事要交代,但節目都要繼續做好,用心做節目,觀眾都會繼續支持,有錯係管理層,有錯就改,比人鬧都要繼續做好個網頁,唔好將節目延期喇﹗」

(即時娛樂)

相關字詞﹕膠戰SSP 季前賽