思家大戰|吳偉豪率高顏值3兄弟現身 吳父爆生靚仔秘技 (14:20)

文章日期:2022年08月10日

由李思捷主持的《思家大戰》第二集嘉賓,邀得黃美棋率領的「哈比女團」隊,及吳偉豪(Ricco)父親吳大強率領的「各位觀眾 吳條煙」隊;「哈比女團」隊成員有鄺潔楹(Judy)、「波波」黃婧靈、「瑜伽女神」杜穎珊(Sandy)及陳欣茵(Sonya);「各位觀眾 吳條煙」隊成員有Ricco及其大哥吳偉諾、二哥吳偉言、細佬吳偉傑,兩隊可能是《思家大戰》開播以來最強「身高差」。雖然5大哈比囡囡人仔細細,但勝在聲大大,全程High爆勁嘈,以「音波功」強攻吳家猛男。

吳爸爸自爆今次參賽是他親自上網填表報名。事緣吳父本身是《Family Feud》忠實粉絲,追看了40多年;如今願望成真,更能吳家全男班總動員參賽,自然開心莫名。Ricco身為TVB同事,竟然要勞動爸爸填Form才「被報名」參加,遭思捷直指「好唔識Do」!眼見吳家4位公子高大靚仔,思捷亦趁機向吳父取經,試探生靚仔技巧,怕醜仔Ricco聽到吳父分享秘技時,更一味傻笑。

波波搞笑自稱「智慧波」:「因為我冇,所以喺個名加番啲智慧。」可惜講完唔夠10秒即估錯答案,要一洗長年「老鼠屎」污名仍有難度。是集最惹爭議問題為「冇搭飛機咁耐,最掛住飛機上嘅咩?」

Judy搶答「機長廣播」,思捷聽完不看好說:「咁貴買張機票聽段廣播,我講畀你聽咪得囉。」語畢「Captain Lee」上身以Sexy English「廣播」,冧到一班囡囡尖叫,思捷更豪言:「如果(Judy)中嘅,我畀番一皮你!」豈料「一語成讖」,遭5女爭住叫「磅水」,場面爆笑。

(即時娛樂)