林嘉欣拍廣告挑戰畏高嚇到面青 憶攀高橋頂腳軟自嘲撞邪 (14:29)

文章日期:2022年08月09日

靚媽林嘉欣最近再為消毒用品拍廣告,與兩位飾演她囡囡的小演員野餐、洗衫晾衫等親子活動,嘉欣不時微笑、細聲說話,非常溫柔賢淑。不過鏡頭一轉,見她在天台拍攝時皺眉頭,兼聲都震,反差甚大,原來嘉欣畏高。她說:「真係好驚,好彩呢個鏡頭我面向屋外,導演安慰我,叫我專心欣賞風景,好彩只拍到我背面後見唔到樣,我個樣驚到面青!」其實她站在天台平地的木箱上,還有工作人員在旁扶住,讓她安心拍攝,終於順利完成。

雖然嘉欣畏高,但她竟曾經成功挑戰攀爬世界上最高的鋼鐵拱橋,Sydney Harbour Bridge(悉尼海港大橋),她笑言那是一次「撞邪事件」!她說:「某年去澳洲拍戲,唔知係咪個人飛咗去第二度特別大膽,總係好想做啲平時唔敢做嘅事,我竟然主動報名參加攀登Sydney Harbour Bridge(悉尼海港大橋)導賞團,仲幫埋啲同事報名,條橋好高,唔知點解突然好想衝破自己,挑戰吓。」

嘉欣坦言當日早上已緊張到肚痛,心情忐忑,但已拖埋同事落水唯有頂硬上,她說:「因為得一條路,開始咗行就無得返轉頭,我怕高,一直向上望,上到頂對腳開始用唔到力,但回程嘅時候要向下望,好清楚望到腳下啲車喺條橋好繁忙,剋服唔到,好驚。我嘅PatPat黐住咗喺地下梯級唔郁得,因為頂住後面其他人,同事不斷鼓勵我,結果我幾乎回程都用PatPat『行』落樓梯。」她又笑言:「之後我不斷反問自己:『點解我會去?做乜要衝破安全區?舒舒服服唔得咩?』所以啲同事都笑我撞邪。」

(即時娛樂)