有個閨密叫祖藍︱胡杏兒爆當年拍劇惜完黃浩然即刻嘔 (18:26)

文章日期:2022年08月08日

王祖藍主持的無綫綜藝節目《有個閨密叫祖藍》昨晚(7日)播出第2集。myTV Gold緊接同一晚播出加長版。嘉賓胡杏兒在myTV Gold的加長版中與曾比特以對戰形式合唱《現代愛情故事》,她又額外獻唱歌曲《千言萬語》,並笑指大仔李奕霆(Brendan)曾聽到落淚。杏兒說︰「老公好鍾意呢首歌。大仔1歲時,我唱過呢首歌畀佢聽,我唱到佢流淚,好似好感動咁,唔知係咪我唱得難聽呢,哈哈!」

「閨密任務之問答環節」中,祖藍和杏兒回顧多年前出唱片時的趣事。祖藍笑指自己當年是「偽林峯」,形象好難頂。他說︰「當年我同林峯同一間唱片公司,我都好奇怪,佢哋整長咗我對腳,又磨咗我啲皮,真係當咗我係林峯咁Sell。」杏兒在煮食環節上煮她最拿手的碗仔翅,笑言有想過退休後賣碗仔翅。

杏兒玩「Truth or Dare」,面對問題「最驚收到邊個TVB藝人朋友嘅電話」時非常頭痛,不知如何回答好。祖藍竟拉李思捷落水︰「有冇討厭嘅人?李思捷嗰啲呢?」杏兒聞言大笑︰「佢唔會打電話畀我﹗」兩人此後不時以好友李思捷做擋箭牌。被問到「最差一次接吻戲經驗」時,杏兒說︰「我記得係拍《當狗愛上貓》,嗰場戲其實冇乜嘢,但我唔知係個胃唔舒服定點,惜完之後我當場嘔。」杏兒當日這場戲的對手是黃浩然。談到最不滿意一套劇集,杏兒稱是《衝上雲霄》︰「第一次戲分咁重,我嗰時真係唔知自己做緊乜,因為第一次覺得自己要有角色嘅鋪排,我覺得好迷惘同好驚,所以永遠回望番都覺得自己可以做得更好。」

(即時娛樂)