七線人棄王|康華戴眼鏡扮訓導主任 遭五子「踩過界」嚇窒 (13:52)

文章日期:2022年01月26日

由陳俊堅、鄭雋熹、程浩駿、林浩文及姚宏遠主持的《七線人棄王》,除了有野外Camping、無底線自爆式Talk Show、七線王實驗式體驗及七線王日記外,還有不少搞笑短劇,除了五子擔正的「臨演追夢劇」外,還有康華飾演女訓導主任,以及藝訓班師兄徐榮客串演出「見家長」情節。

短劇內容講述飾演訓導主任的康華,輪流召見五子,五子不但毫無悔意,更先後向她做出多項「犯規」動作,包括唱情歌、跳勁舞、送肉嘴、派心心及寬衣解帶等;原本一臉嚴肅的康華,被五子的連番逗趣兼踩界動作弄至啼笑皆非,多番忍俊不禁。

五子事後受訪時透露,由於他們和康華首度合作,拍攝初期表現拘謹:「後尾我哋同康華終於打開到話題,除咗發現原來佢好funny同nice之外,仲發現原來佢一開始都唔敢同我哋講嘢,因為覺得我哋太認真,又唔知我哋諗乜咁。」

五子又指為了逗康華開心,拍攝前做足功課:「我哋上網搵資料,發現康華有首歌叫《拼火花》,我哋就不斷咁練佢首歌同學佢跳舞。最後阿熹就喺佢面前唱佢首歌、同跳隻舞佢睇,康華好開心。」

(即時娛樂)