麥秋成被指「多女」 湯怡遭質疑「扮幸福」 以高EQ回應 (14:53)

文章日期:2022年01月24日

湯怡和老公麥秋成婚後育有一女「MakQQ」,B女已經7個多月大,下月是兩公婆結婚1周年,日前麥秋成在Instagram貼了去年向湯怡求婚照片,而他們不時在社交網貼家庭照曬溫情。

昨天(23日)湯怡在IG玩「你問我答」,期間有網民問她:「你覺得麥大秋(麥秋成)出面有幾多個女人!你扮幸福扮得好假,枉你仲係演員。」

面對網民留言,湯怡不但沒有避答,還貼出幸福家庭照,以高EQ回應:「多謝有一小攝人一直都特別關心我哋嘅婚姻。我係一個演員,自問我演戲唔係特別好,所以我真係唔知點扮亦唔識扮幸福。作為演員我係要研究一吓嘅。多謝你嘅提點,而我哋嘅婚姻生活,只可以講『時間會證明一切』。謝謝。」

另外,亦有網民問她:「如果唔係有咗(BB),會唔會咁快結?」湯怡也大方回應:「唔會,但大家講過兩年後都會結。」

(即時娛樂)