陶大宇唐詩詠「兄妹重逢」 送水輝大小姐力邀客串《開心速遞》 (12:03)

文章日期:2022年01月24日

因在內地商演活動獻唱《倒轉地球》而再度人氣急升的「師奶殺手」陶大宇,兩星期前從內地回港,大宇接受連串訪問。昨晚(23日)《東張西望》播出大宇的專訪,期間唐詩詠跟大宇喜相逢,2人還攬攬問好,詩詠有少許眼濕濕,原來詩詠和大宇早於17年前已合作《心花放》,2人在劇中演兩兄妹,難怪他們相當開心,大宇還表示有收看詩詠演的劇集。

另外,「大小姐」林淑敏和「送水輝」許家傑亦跟大宇打招呼,2人先以大宇的招牌台風「水撥式揮手」入鏡,原來林淑敏跟大宇在2008年《和味濃情》合作過,林淑敏大讚大宇零架子,樂跟新人聊天並分享演戲經驗,大宇亦有收看2人演出的《愛‧回家之開心速遞》,並得悉2人在劇中已成為夫妻,許家傑趁機誠邀大宇客串該劇,大宇聞言也說:「咦﹗好喎,睇下乜嘢角色,但係我要畀你(指林淑敏)喝罵。(你依家收得咁貴?)呢樣嘢就,打個折啦﹗」他還祝《愛‧回家之開心速遞》能播超過1萬集。

2人事後在社交網貼了跟陶大宇合照,許家傑寫道:「嗰日喺公司突然聽到一把好熟悉嘅聲音,原來就係倒轉地球大宇哥,第一次見到佢嘅感覺,豪邁,有容乃大,學識豁達面對,得到的更多,真係好想可以同佢拍嘢,我好鍾意睇大時代。」林淑敏則寫道:「大宇哥嘅親和力足以倒轉地球!希望下次唔係影相,係合作拍劇...咁就好啦!」

(即時娛樂)