《爆谷一周》首播 谷德昭「賽後檢討」 讚Edan具備成功喜劇演員條件  (20:50)

文章日期:2022年01月23日

谷德昭繼去年為ViuTV主持《納米無明火》後,再次合作炮製訪談節目《爆谷一周》,第一集昨晚(22日)首播,頭炮嘉賓是賀歲電影《闔家辣》導演鄭晉軒(Coba)、主演的吳君如和呂爵安(Edan);谷德昭又去學整海南雞飯,然後送外賣幫工作中人事打氣。

節目中,Edan指剛拍完《大叔的愛》,知道獲《闔家辣》試鏡機會很開心,但不知道是賀歲片及卡士強勁。被爆在戲中有場鴛鴦浴戲,Edan笑言有著褲,但始終是第一次,故拍攝時感到有點尷尬及緊張。谷德昭說到《闔》片最爆笑是Edan的一句對白「粉絲好食」,Edan說是演員間拍攝時「撞出來」的;君如解釋因為片中有一位演員食齋,其他演員就大魚大肉,但該位演員經常叫人買粉絲食,君如跟對方說「你又食粉絲」,對方回答「粉絲好食呀」,君如之後覺得這句說話好笑,便決定加入戲中。

首集播出後,谷德昭在社交平台撰文作「賽後檢討」,他說:「見到君如,我心更興奮,把聲自動升高咗兩個key,加上唔覺意入埋個《嘩嘩嘩打到嚟》電台節目mode,慌死有dead air,於是見縫插針唔停口,所以出現聲疊聲,會改善。首先多謝君如,係真friend,聽到佢叫我嗰聲Vin腎就知,第一集有佢係我同節目嘅福氣。多謝Coba導演瞓身證實機會係留俾有機會嘅人,機會殺到埋身都要捉得實、要有pitching嘅能力、要有自信、要有charm,呢啲就靠你自己平時練同儲番嚟,機會嚟到就大派用場。多謝Edan淡淡定有錢剩,我同君如咁嘈,好彩有你咁calm戥一戥,入行幾年人仔能夠有呢份poise真係唔容易。Edan具備成功喜劇演員好重要嘅必要條件,呢樣嘢練都冇得練,九成來自天生,包括:面口、教養、性格、笑容、靈魂… 加加埋埋叫做『觀眾緣』,觀眾見到你就想笑,這可是上天的一份厚待,E先生請好好珍惜這份緣,為求笑若渴的香港人多添些歡樂。多謝阿勇教我斬雞,你啲雞又好食又抵食,碗椰子雞湯尤其有家嘅感覺,請答應我就算開分店都要keep住水準。多謝social power為節目提供大數據及話題,以後將會繼續麻煩你哋。多謝團隊,唔講咁多,心照。多謝現場觀眾同學朋友仔,有你哋氣氛好好多。」他又預告下集嘉賓是「七師傅」七仙羽。

(即時娛樂)