張達倫被認錯是「炮彈飛車」司機:我冇事 駕駛者不是我 (22:11)

文章日期:2022年01月22日

今日網上流傳撞車片段,早上11時許,一輛蓮花(Lotus)跑車沿大埔博研路往科學園方向行駛,其間疑因天雨路滑,跑車似「炮彈飛車」突然失控剷上石壆,再攔腰撞向燈柱,跑車車尾飛脫,停在單車徑上。車上兩名男子無大礙,在車上等待救援。

下午討論區流傳事件涉無綫藝人,原來有網民認錯車上一男子是張達倫,還留言關心問:「有冇朋友仔可以話返畀我聽張達倫有冇事」。消息傳出,張達倫的朋友也擔心他的安全,為此他現「真身」,直接給網民回覆:「請問你講嘅張達倫是我嗎?我冇事!多謝關心,因為駕駛者不是我。」

張達倫回覆《明報》,笑說:「最早是莊思敏傳截圖給我,問:『點解會話係你嚟嘅?』我仲話邊個咁大整蠱?跟住就不停收到短訊慰問我有冇事,我唯有答:『梗係冇事啦!都唔係我!』張達倫不明白為何自己會被認錯。他說:「我都有睇該片段,希望司機與同車乘客都平安。這件事令我發覺自己都有好多朋友,個個都走晒出嚟關心我,問我有冇事?希望我的朋友知道愛要及時,不要待有事發生才聯絡我啦!哈哈!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕張達倫