陳志雲爆商台員工遭MIRROR幕後團隊不禮貌對待 (18:46)

文章日期:2022年01月21日

MIRROR的官方Instagram(Ig)小編,近日被指沒認真經營MIRROR的社交平台及幫MIRROR宣傳;有「鏡粉」更公開與MIRROR官方Ig小編的對話截圖,轟對方態度欠佳。MIRROR經理人花姐(黃慧君)最後要發文代小編道歉,承諾會做好MIRROR的歌及Ig。

陳志雲日前在其網上節目爆料,表示聽到曾有電台同事遭MIRROR幕後工作人員不禮貌對待。他說︰「MIRROR個別成員久不久都會到電台接受訪問。有一些同事都是他們的粉絲,一知道他們會來的時候,就會趁機會走到直播室前,等候他們拍攝一張照片。有位同事說,當時跟隨MIRROR的工作人員頗不禮貌地對他說︰『你屬於邊個部門?你咁樣嚟要求影相,有冇徵求過你上司同意?』結果場面相當尷尬。」

陳志雲明白藝人有時候會相當匆忙,未必有空餘時間於受訪後跟每個人合照,但其實工作人員可以用更禮貌的方法婉拒,代藝人說一聲對不起,稱因工作關係未能多拍照片,相信大家都會諒解及明白。不過,陳志雲強調︰「這些都是我聽聞發生過的事,有沒有這樣發生,我真的不知道。如果真的發生過,就希望幫助MIRROR宣傳的同事,可以參考一下這個意見。畢竟大家都是愛MIRROR,才會有這樣的反應。」

商台雷霆881的DJ楊樂笙近日兩度在社交平台爆料,指MIRROR的經理人團隊態度差。他說︰「 一直都忍住唔講,但見到有人講就講幾句。其實MIRROR身邊倒米嘅,又點止呢個Ig admin? 我自己親眼見過同聽過都有唔少,說話非常難聽,態度極度惡劣。我成日都覺得好奇怪,因為management態度差,受害嘅一定係藝人本身。舉例如果被MIRROR management惡劣對待嘅人,將來有機會做某傳媒或品牌高層,你估會對MIRROR有咩印象?如果我小氣嘅,獎項我會俾其他人,廣告亦寧願搵其他人拍,唔係因為MIRROR唔好,而係因為唔想受氣唔想煩。做人無PR,拖後腿,係好大鑊。難為MIRROR各成員一直努力工作。」

楊樂笙又轉載了陳志雲講述MIRROR幕後團隊問題的網上節目片段,留言︰「片入面除咗講私追問題,亦有提到MIRROR公關團隊問題。而片段入面所講嘅,我都聽講過。都係嗰句,公關態度差,受害嘅只係藝人。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳志雲 楊樂笙