「Jackeline姐姐」保養得宜 朱敏瀚孖張潔蓮鬥怕醜鬥NG (14:20)

文章日期:2021年10月18日

由譚玉瑛、黎芷珊及蓋世寶主持《童你一起長大了》,昨晚(17日)播出第三集,節目以「童尋無限可能」為主題,亮點則落在去年「飛躍進步男藝員」得主、24年前曾勇奪「最英俊王子大獎」的朱敏瀚(Brian),節目並展示了大量敏瀚童年照。

當年Brian獲獎後上兒童節目接受主持「Jackeline姐姐」張潔蓮訪問,只有5歲的他眼仔睩睩,回答問題時一臉稚氣,但又不失醒目,而張潔蓮相隔24年仍保養得宜。

為了重溫昔日經典,Brian與張潔蓮重演當年訪問片段,不過笑指是次「重逢」如「相親」一樣的張潔蓮,全程表現超緊張,忍不住笑又狂食NG;Brian表現同樣靦腆,並自行改台辭笑自己相隔24年已「冇咁英俊」,張潔蓮聞言即搞笑反擊:「你係咪畀說話我聽?」

Brian透露小時候已因生得可愛屢獲讚賞:「細個真係好多鄰居見到我,就會走埋嚟搣我塊面,我就潛移默化咗佢哋會讚我靚仔。」

他又謂自獲獎後,獲得不少幕前演出機會,並為其演藝路打好基礎:「嗰個比賽開始後,有模特兒公司睇中我,因為咁先接觸到廣告同埋教育電視。但好笑嘅係,嗰時我以為拍廣告係課外活動之一。」他又笑指張潔蓮姐姐相隔多年依然靚女:「都係我細個見到嘅佢,好後生、好靚,仲有啲怕醜。」

除了朱敏瀚,是集還請來昔日兒童節目主持黃智賢、魯文傑及已返回美國居住的梁詠琳亮相與大家話當年。身為大師姐的譚玉瑛,談及對黃智賢及魯文傑感受時,竟「大細超」,相當搞笑。

阿譚透露當年看了魯文傑的廣告後即心心眼,並謂覺得對方比鄭伊健更讓自己有感覺:「Simon(魯文傑)嗰時啱啱拍完廣告,我覺得呢個男仔真係又青春、又有氣息、又靚,好型!」

相反談到黃智賢時,阿譚則笑言「好擔心」:「佢以前離開兒童節目嗰陣我幾擔心呀,佢生得黑媽媽,可以拍乜吖?我哋都唔興呢啲嘅。」智賢聞言即反擊:「點解你對佢同對我咁大分別嘅?」阿譚再搞笑接招:「咁你照吓鏡咪知咯!」

相關新聞:童你一起長大了|朱敏瀚孖張潔蓮 重現24年前經典畫面

(即時娛樂)