【好人好事】山火逼近動物收容所 袁文傑楊證樺張明偉幫手救毛孩 (13:42)

文章日期:2020年10月26日

全港多處於重陽節發生山火,其中八鄉大江埔山頭山火一度逼近一間動物收容所,有義工見狀於網上求救,逾200名市民義工深夜駕車入村協助過百貓狗撤離。

在處境劇《愛‧回家之開心速遞》飾演George的張明偉,亦夤夜協助拯救動物,張明偉在Instagram撰長文,他寫道:「尋(噚)晚臨瞓前,喺網上收到消息,因為山火蔓延,影響到鄰近嘅狗場,要緊急疏散,急call需要車同人手。雖然都唔係好知要準備啲咩,但係換件衫就出發,未試過咁快可以出門口。

去到狗場100米外,已經有義工嘅蹤影。大家雖然互不相識,但都合作得好有條理。當時佢地(哋)需要毛巾,冚住啲籠等啲狗唔會驚,咁啱我又有就送哂(晒)出去。見到大家嘅熱心,都真係幾感動!!好彩風向改變咗,解除即時嘅危險,否則後果不堪設想!好感謝咁多位義工同消防員徹夜未眠咁進行救援工作。

最後,好明白冇人存心想有火警,但有時無心之失都可以有好大代價,甚至連累無辜。希望大家上山(唔只拜山)真係要特別小心,做個負責任嘅人,記住記住記住要整熄火種。」另外,同屬愛動物之人的楊證樺和袁文傑,原來當時亦在現場幫手,不過二人表現低調。

(即時娛樂)

相關字詞﹕張明偉 山火 毛孩 八鄉