【恩愛咀嘴】姜皓文自彈自唱冧老婆 殷寧冧爆:心跳加速 (12:45)

文章日期:2020年10月26日

每年10月對姜晧文(黑仔)來說,是個特別開心的月份,除了是自己的生日,也是太太殷寧的生日,更是二人結婚周年紀念。日前在工作後,黑仔獲工作團隊同事送上驚喜生日蛋糕慶祝,黑仔表示生日願望是大家身體健康:「好多謝大家咁有心,好多朋友都話一齊慶祝,不過疫情關係,就冇得一齊食飯;我諗今年好多人嘅生日願望都係一樣,最緊要身體健康,開開心心!」

雖然今年沒有一大班朋友一同慶祝,姜皓文與太太二人世界更是甜蜜,黑仔在太太生日及結婚周年紀念,安排了一連串心思驚喜,自彈自唱生日歌及《分分鐘需要你》,唱完後兩公婆恩愛咀嘴。同時黑仔又安排在餐廳和老婆撐枱腳,難怪殷寧大讚老公,更冧爆表示心跳加速,她說:「黑哥畀咗好多surprise我,生日當晚佢拉我入房,彈結他畀我聽,嗰吓有心跳感覺,覺得老公好靚仔,多謝老公! 」

(即時娛樂)