林子博患癌太太劇痛留醫6日出院︰無助感真係好重 (11:28)

文章日期:2020年08月07日

林子博太太董燕君(Shirley)患上罕見癌症「平滑肌肉瘤(腹腔)」,去年底完成化療的她日前因腫瘤劇痛而入院,一度要飲嗎啡水減輕痛楚。留醫6日,Shirley終於出院,她在facebook上載照片交代病情,她說︰「我出院喇!經過了6日終於可以出院!好感動!雖然呢次入院只係可以頭痛醫頭、腳痛醫腳!完全對我嘅病沒太大幫助!但係都好感恩遇到一班非常細心嘅專業團隊!其實現在公營機構水準都好高,同以往差好遠,服務好似私家醫院咁!多謝你哋過去6日嘅照顧!」

「交代返(番)我嘅病情,我係因為上星期四早上突然右肋骨內痛(應該係肝位置),之後胃痛,痛到坐唔到、企唔到(痛到成個人攣埋,我估呢啲係叫做癌痛)!之後開始暈、作嘔、氣喘!頂了兩日到咗1/8夜晚去睇急症!醫生依家只係幫我用藥控制,暫時止痛、止暈!其實大部份(分)比較強嘅止痛藥都有嗎啡成份(分)!但係有嗎啡成份(分)嘅嘢我食咗又會又暈又嘔!所以呢幾日就不停調教份(分)量!其他實質嘅嘢醫生真係冇乜辦法可以做!我知道佢已經盡咗力!希望以後乖乖哋唔好再無端端咁痛啦!(我都知道好多嘢都要靠自己)不過真係好驚㗎!無助感真係好重!最後要同大家講聲唔好意思!過去幾日要你哋為我擔心!」

(即時娛樂)