擔任個唱嘉賓受寵若驚 余香凝為馬浚偉炮製生日驚喜 (15:58)

文章日期:2019年10月27日

余香凝(Jennifer)早前有份演出馬浚偉自編自導自演的電影《生前約死後》,日前對方於演藝學院開演唱會,她獲邀擔任嘉賓,與馬浚偉合唱《只怕不再遇上》,以及獨唱歌曲《簡單情歌》。

適逢是馬浚偉48歲正日生日,Jennifer買了生日蛋糕與他慶祝,她又大讚馬浚偉︰「知道表演後一日,是他的正日生日,都有準備一個蛋糕,係一個驚喜,當時佢化緊妝,但都唔理衝入去送畀佢,諗住等佢搞好晒先影相,但佢好好,冇架子,未化好妝set好頭,著住浴袍都影咗張相先,不過佢要開騷keep住身形,所以冇即刻食個蛋糕。」

提到能擔任馬浚偉演唱會嘉賓,Jennifer直言受寵若驚︰「剛知道要做馬浚偉演唱會嘉賓時真係受寵若驚,因為演唱會係一件大事,點解會搵我,我都驚自己唱得唔好,影響個騷。」雖然二人早前上電視節目時已經合唱過一次,不過Jennifer綵排時坦言近距離面向大批觀眾依然相當緊張,她表示︰「繼金像獎獻唱後,第一次面對咁多觀眾,近距離交流,所以初時都驚,綵排時都諗坐滿人的情況。」不過Jennifer透露馬浚偉於她出場前向觀眾勁讚她,感謝對方為她減壓,看到觀眾反應好好,令她由緊張變成享受。

(即時娛樂)