出席聽證會促美通過香港法案 何韻詩︰捍衛普世價值 (12:16)

文章日期:2019年09月18日

美國國會將審議《香港人權與民主法案》,國會及行政當局中國委員會(CECC)昨晚(香港時間)就香港問題舉行聽證會,何韻詩、香港眾志黃之鋒等獲邀出席。何韻詩今日在社交平台上載出席聽證會時的照片,留言︰「希望有將大家嘅聲音帶到美國國會CECC聽證會。老實講,唔係最擅長做嘅事,但同好多香港人一樣,喺呢場運動大家都係邊做邊學,盡自己最大能力去完成每一次、捉緊每個機會,多謝你地(哋)嘅堅持令我都能繼續迎難而上。同朋友講笑,好似而(依)家先嚟讀返大學寫論文做presentation咁,呢三個月可以話集體極速成長。」

「今日到呢度都係以自己個體嘅身份(分)去參與,同時亦代表運動入面來自不同階層角色千千萬萬個你同我。政制以外、政治以外,其實我從來最關注都係人,人民嘅意志能推翻一切不公義、改變一切不可能,只要我們仍然在一起。大家要明白,香港人正在喚醒世界。雖然每日要面對嘅事如此難堪,但相信我,有很重要嘅板塊正在移動,再多堅持一會,改變會到來。香港人在這場global fight嘅最前線,帶領世界捍衛我們的普世價值。」

「謝謝各位包容,有任何做得不足請指點,未來會繼續努力改進。香港人加油,願榮光歸香港。 」

(即時娛樂)