孖洪永城再合作 黃翠如變老似坤哥阿媽? (19:07)

文章日期:2019年07月17日

黃翠如早前預告今個月孖洪永城再度合體,兩人相隔5年再合作拍攝旅遊節目,原本不打算再跟對方合作,因每次合作都鬧交,更笑指今次拍完節目會絕交。今日翠如與洪永城不約而同於社交平台上載照片,翠如潮玩變老App,貼出一張自己及洪永城的老樣照片,並留言:「洪永城,都一把年紀啦,真係仲要再合作互相虐待?諗清楚先啦@guruhung #合作定唔再合作」不少網民讚翠如老了的樣子依然可愛,龔嘉欣就留言「呢個樣有啲似坤哥媽媽」,坤哥(吳業坤)也附和說很似。

洪永城亦上載同一張合照,但照片中的他是老樣,翠如卻很年輕,洪永城留言:「其實我希望有一個後生啲嘅同我一齊去旅行。不過命運總有佢嘅意思。諗真下去到咁大年紀仲要見到你 #旅程就係一個修練 #澳洲旅遊之旅十月見」翠如見到自己的年輕樣子,不禁留言讚自己可愛。

(即時娛樂)