【DSE放榜】考生黃淑蔓成績達標 許廷鏗呼籲笑著面對 (18:03)

文章日期:2019年07月10日

中學文憑試(DSE)今日放榜,寰亞歌手黃淑蔓(Feanna)是應屆考生,她在社交網開心報喜:「放榜了 依家真係明白咩叫放下心頭大石 有關成績方面嘅嘢就唔仔細咁講啦因為比較敏感 不過同大家報個平安 全部都達標而且都比我想像中好 接下來 我會坐低同屋企人、公司好好咁計劃一下升學方面嘅野(嘢) 可能要重新排過jupas又或者其他路 真係辛苦晒大家了 我啱先緊張到成個人震晒 其實分數高與低唔重要 出路有好多 最緊要係你付出左(咗) 努力到盡頭你別來理會什麼差距 成績好嘅當然要恭喜大家啦 但未如理想嘅唔緊要!喊完我地(哋)一齊再出發」

歌手許廷鏗就隔空為考生打氣,他昨晚在網上表示:「DSE考生們今晚睡得著嗎?嘗試深呼吸 好好感謝自己付出過的努力 明天成績怎樣也別忘了要笑著面對 因為你值得笑」

(即時娛樂)

相關字詞﹕黃淑蔓 DSE放榜 許廷鏗