【冇要過前夫贍養費】蔡宛珊主動提出分居:過去兩年過得好辛苦 (16:04)

文章日期:2019年05月22日

姚子羚日前被爆疑陷入四角戀,並爆出她和舊愛Raymond的牀照,事後姚子羚澄清沒有介入Raymond婚姻,強調二人交往時,Raymond和太太蔡宛珊已分居一年多,而她和Raymond亦分手一段時間。

有報道蔡宛珊和Raymond曾聯名購入銅鑼灣物業自住,有指該單位於去年以880萬賣出,疑男方將出售物業的錢,作為給前妻的贍養費;蔡宛珊則以個人名義,以超過1,200萬元,購入跑馬地單位自住。

今午蔡宛珊對贍養費的報道作出澄清,並強調:「同Raymond都協議我係象徵式一蚊都唔會收。」

蔡宛珊說:「首先,好想衷心多謝所有關心同埋支持我嘅人。好多謝我嘅屋企人、身邊所有嘅朋友、我公司、同所有支持我嘅每一位。It really means a lot to me,但係睇到有一篇報導(道),關於「贍養費」一點,我覺得有需要澄清一下。 

我16歲已經開始做part-time同入行做模特兒,另一方面一邊進修,增值自己。直至2007年認識當時係Dragon-I做樓面嘅Raymond開始拍拖,大家都努力工作,三年後我哋就一人一半夾份(分)買咗喺銅鑼灣嘅一層樓,作為結婚後嘅安樂窩。

2011年結婚,一直過住開心美滿嘅生活。一直以來我哋都係公一份婆一份,後來大家因為生活同value上開始出現分歧,加上其他種種原因,2017年我鼓起最大嘅勇氣提出分居。

要分開呢個決定係我人生中最艱難同最艱苦嘅事。過去嘅兩年我真係過得好辛苦,感恩我身邊有家人同朋友嘅支持,陪我渡(度)過難關。分居後,我就搬咗返家人屋企住。嗰段過渡(度)時期,要好感謝屋企人嘅體諒,亦好抱歉令佢哋好擔心。

我唔想再繼續影響到家人嘅日常生活,所以喺2018年,我決定將我哋聯名嘅物業賣出,之後分返一人一半,我就用左(咗)個筆錢,加上自己嘅積蓄,去買入我現居跑馬地嘅單位。

至於贍養費方面,我同Raymond都協議我係象徵式一蚊都唔會收。因為我相信我可以靠我自己嘅能力,去過我自己嘅生活,而且亦都唔想為佢帶嚟負擔。

身為一個單身嘅女人,要面對生活同埋供樓確係有點吃力。雖然入咗行咁多年我都唔係大紅大紫,但係我對每一份司儀、主持及拍攝工作,都係全力以赴同好用心機去做,所以我非常感謝咁多年來,一直支持我嘅客戶同合作夥伴。

呢段感情已經過去,呢幾年嘅人生經歷,亦令到我更加堅強。嚟緊嘅日子我會更加專注努力工作。我深信只要我繼續努力,所有事情都會變好。

我,單身,並不代表要倚靠其他人,而我從沒放棄相信愛情。

再一次多謝衷心感謝所有對我關心支持同鼓勵嘅每一位。亦都藉此祝福Elaine姚子羚和事件裏牽涉嘅所有人。Thank you﹗」

(即時娛樂)