【猜猜我是誰】圈中男星潮玩反串App 邊個最「靚女」? (14:42)

文章日期:2019年05月17日

近日不少藝人愛用手機程式將自己返老還童,甚至變了性別,出了效果有可愛﹑搞笑和驚嚇。不少男藝人反串時,容貌相當漂亮,如江若琳老公蕭潤邦(Oscar)變了女生時,竟然與他的母親撞樣;

張繼聰則反串大隻女生,最搞笑是他仍然留了鬚,十分過癮;

最近忙拍《大醬園》的何廣沛,亦忙裏偷閒反串,想不到何廣沛變了女生後,都幾靚女,有網民指他似文詠珊或王馨平,何廣沛笑稱:「拍到雌雄同體。」

胡鴻鈞反串後,原來毫無違和感,王君馨則笑他:「點解你個樣都冇變嘅?」而胡鴻鈞則笑稱:「#2019樂壇摧毀性女新人 #叫我阿梅」;

BOYZ的張致恒(Steven)變了女生後,當堂「靚女」,蔡卓妍搞笑說:「好似一個人 但係又講唔出係邊個。」網民則指「女版Steven」似姚子羚﹑林嘉欣甚至徐若瑄。

(即時娛樂)