【幾多對熒幕情侶係真?】梁裕恆暗指馬國明黃心穎冇拍拖 (12:14)

文章日期:2019年04月22日

許志安和黃心穎爆出車廂偷情事件近一星期,事件持續發酵,安仔開完道歉記者會後「潛水」,而黃心穎亦未曾公開露面,只在社交網發文道歉,安仔老婆鄭秀文和心穎男友馬國明,亦先後就事件表態。

2016年的落選港男梁裕恆(Flow),連日來在社交網為心穎發聲,惹起網民熱議,雖然Flow曾表示不再回應事件,但他仍忍不住在社交網繼續講,今日凌晨Flow在網上撰長文,他表示看完大家的留言,分析鬧他的人主要有三種,包括鄭秀文的忠實粉絲﹑有修養講道理的人和為鬧而鬧的人。

Flow又強調沒說過心穎沒有罪,只是「罪不至死」,他又暗指心穎和馬國明沒有拍拖,他說:「看到大家的留言 罪名主要有兩點 一.未有和馬國明分手就開始另一段關係 二.未有等許志安正式離婚就和他開始 一.我想問大家究竟相信幾多對(螢(熒)幕情侶)係真既(嘅)?(這點我不想多說 不想把焦點拉得太遠 有機會再說)第二點她難辭其咎 一定係錯

依家個社會真係有好多賤男人結左(咗)婚出離(嚟)玩 話婚姻出現問題去扮可憐 去厄(呃)好多女人天生既(嘅)同情心 欺騙她們會離婚 欺騙女人的青春 感情 肉體 給她們假希望去欺騙別人的真心真意 令一個傻女人去等待

我自己身邊不少女性朋友出現這情況 我都會勸阻她們 別傻了 不要相信 有老婆仲出離(嚟)搞搞陣(震)的一定係賤男人 可是有時女人真的很傻 情不自禁去相信這些賤男人的說話。」

不少網民指Flow應該收聲,有網民說:「黄心穎就係唔想巿民用咁多用度去思考問題,因為佢覺得好醜,只想快D(啲)平息件事。你今次似乎好心做壞事了。」﹑

「好多人欣賞你敢言,但對事情沒有幫助,可能會仲衰,做嚟做咩?等如你見到有火就沖埋去淋水一樣,欣賞你勇敢救火,但係人地(哋)係因為易燃液體起火,你淋水使火勢擴大。所以更多人話你冇腦。」﹑

「依家個個係話你『抽水』,你在人地(哋)傷口作文抽水借人地(哋)上位啊!咩野(嘢)『突然醒起』果d(嗰啲)你唔提...扮咩分析人地(哋)留言?每樣野都會有人支持同唔支持,唔好以為post幾個人支持你既(嘅)留言你就會變得合理~」

(即時娛樂)