投資地產掙第一桶金 謝霆鋒:覺得磚頭唔會走 (14:23)

文章日期:2019年03月25日

謝霆鋒日前接受無綫財經台節目《「錢」進新世代》訪問,重申他第一桶金並不是來自後期製作公司,而是從投資地產所得回來,他說:「我由19歲開始,所有拍戲掙回來的錢都投資地產,因為我唔識其他嘢,覺得磚頭唔會走。」他後來才將投資地產的利潤開設後期製作公司,及後創立自家品牌「鋒味」。

主持人問名人會否令自家產品更易被炒起?霆鋒表示:「係容易啲死!好似兩個月前某刊物發放產品報告,測試市面上58款曲奇致癌物,雖然『鋒味曲奇』被列入名單內,但報告當中無詳細列明究竟食幾多先有問題,而我們的曲奇在咁多測試產品中致癌成分是好低,可能加上我做幕前工作,媒體就會以我的品牌作為標題,所以是有點唔公平。」他認為報告未能反映事實全部,當中要進食分量多寡才是關鍵所在,「譬如話食維他命會死,但原來是講一日食50樽,咁梗係會死;又或者話『食白飯會有糖尿病,因為入面有糖。』唔通唔食白飯?所以要講埋『如果你一日食500碗白飯,你係會有糖尿病。』如果無講清楚,其實是誤導緊消費者。最慘是我成為標題,就有人睇。」

(即時娛樂)