【超強閃光彈】張繼聰自彈自唱《每天愛你多一些》冧Kay (12:19)

文章日期:2019年02月15日

昨天情人節,張繼聰和「前世情人」﹑他的一歲半囡囡張靖咀嘴,阿聰還搞笑留言:「激嬲老婆系列」。不過阿聰亦相當識做,昨晚他炮製了一份超驚喜的情人節禮物,送給老婆謝安琪(Kay),阿聰表示Kay不要物質禮物,但又想要令太太冧豬又難忘,幾十年後都記得,於是阿聰帶Kay到尖東海傍,並問了年輕人借了樂器,然後自彈自唱《每天愛你多一些》送給老婆,阿聰和Kay突然現身海傍,吸引大批市民圍觀,阿聰獻sing冧老婆,Kay聽到冧晒,不少市民更叫阿聰Encore。

期間阿聰兩公婆巧遇周國賢和太太,阿聰說:「氹老婆嘅嘢,梗係搵啲志同道合嘅人一齊啦(主要係互相拍片)P.S.十分感謝借樂器比(畀)我地(哋)嘅年輕人 打攪晒 #唱得唔好都冇得介意 #好耐冇試過 #邊唱邊淆 #誠意搭夠 #退咗役係咁上下 #Endy真係好正 最後最後  @kaytse #每天愛你多一些 #happyvalentinesday。」

(即時娛樂)