【藍潔瑛猝死】最後電視訪問 否認《大時代》角色抽離唔到 (18:22)

文章日期:2018年11月03日

「靚絕五台山」的藍潔瑛被情緒病困擾多年,因此影響幕前工作,並早已淡出娛樂圈。不過她在2015年5月期間,因為跟nowTV《102觀星總部》節目監製賀志良,在她初出道時曾合作過《430穿梭機》,於是再次接受電視台訪問,如今變成藍潔瑛最後一個的電視台訪問。

藍潔瑛在節目中接受主持人梁榮忠訪問,她表示多年來最喜歡《大時代》阿玲這個角色,當時以為演學生妹很容易,輕視了演出,監製韋家輝之後畀機會重拍才OK。至於那一場戲最深刻,她說:「有場戲是丁蟹阿媽(黎宣飾演)上門,搞到又跪又拜要求原諒,原本劇本要我行去喊住咁拖起佢,但臨場我就行埋一邊,蹺住對手喺度流眼淚,默默喺度喊。(最喜歡那一場?)匿在後巷見到劉松仁,叫佢救我。(角色對你影響好大,抽離唔到?)無咁嘅事,我去邊度搵個方展博、方乜乜嚟我身邊?何來抽離唔到。」

藍潔瑛坦言有人邀請復出都想復出,笑言都是做演員,應該不會找她寫稿,自己又不懂得揸機拍攝。

(即時娛樂)