即時港聞

【粵語非母語?】劉夢熊爆seed:廣東話就是母語 轟「杞人無事憂天傾」 (09:02)

教育局網上教學資源頁面年前上載學者文章,提及「粵語」只是方言,不符「母語」之義文章,引起爭議。前政協委員劉夢熊在facebook鋪文回應,自言「不吐不快」,強調「廣東話就是母語」。

相關報道:教局網站載中大學者文章 指粵語非「母語」

劉夢熊昨午在fb以<粵語就是母語>為題發帖,明言「香港人、廣東人的母語就是廣東話,絕對唔需要『猶抱琵琶半遮面』」,反問:「唔通上海人話自己嘅母語係上海話,都要被人扣上『分裂國家』、『滬獨』嘅帽子?真係『杞人無事憂天傾』!」

劉夢熊又說,前國家主席江澤民到廣東視察、訪問洛杉磯華僑時,都入鄉隨俗講兩句廣東話,不明白「點解有啲港官要千方百計矮化廣東話嘅地位」。他又特別標籤了「#廣東話就是母語」、「#不吐不快」。

同樣曾任政協、現任自由黨榮譽主席田北俊日前亦在fb「爆seed」,直指「如果有人同你講香港人母語係漢語,你只需要用廣東話中嘅一隻字回敬佢就得啦,唔使用劍嘅」。至於是哪個字,留待田北俊原帖解答了。他又標籤了「#廣東話就係勁」。

相關報道:【短片】Ben Sir質疑矮化粵語 斥教局引內地學者替代港學者

相關報道:指粵語僅方言 教聯黃均瑜:母語教學不對 應是中文教學

相關報道:【短片】被問母語是什麼 林鄭:不答無聊問題 批教育界無風起浪

相關字詞﹕編輯推介 劉夢熊 粵語 母語 方言 教育局

上 / 下一篇新聞