即時港聞

【Emily Online】研究馬匹藥檢有成果 三位馬會化驗師揚威國際 (00:01)

喺賽馬場入面奔馳嘅馬匹,無論喺賽前定賽後,都要通過血液及同尿液化驗測試,確保唔受藥物影響,令賽事公平公正咁進行。香港賽馬會賽事化驗所最近就有三位年輕化驗師,喺國際會議上,發表咗馬匹最新嘅藥檢技術,榮獲「青年科學家獎」。

其他報道:港大研發防治愛滋病「萬能」抗體 逾四成小鼠受感染細胞完全清除

三位「80後」化驗師蔡麗嫦、蔡若琦同王建星,各自用咗兩年時間,分別研究新興類固醇藥喺馬匹嘅新陳代謝、提升檢測類固醇靈敏度同覆蓋率嘅馬毛藥檢方法,及利用蛋白組生物標記監控禁藥或違規行為嘅方法。佢哋仲喺三月阿聯酋杜拜舉行嘅「國際賽事化驗師及賽事管制獸醫聯合會議」上,發表咗研究結果,最後獲頒「青年科學家獎」,係馬會第五度有參與者拎到呢個獎項。

佢哋嘅研究亦逐漸投入應用,當中蔡若琦嘅馬毛藥檢,就已經應用緊喺日常檢測。蔡麗嫦嘅新興類固醇藥物檢測,依家亦喺賽事監測上用緊,包括禮拜日(29日)喺沙田馬場舉行嘅冠軍賽馬日。至於王建星嘅檢測方法,就仍然進一步研究緊。

其他報道:遭揭家族擁12萬呎粉嶺高球場鄰地無申報 何君堯:投票當天議案不涉利益

其他報道:【短片】土地供應5個月「大辯論」今展開 18選項中填海及收回私人遊樂場篇幅最多

相關字詞﹕馬會 化驗師 編輯推介

上 / 下一篇新聞