即時港聞

【Emily Online】解錯英文令謝偉俊「被聯署」反校園播獨 陳克勤解畫講啲咩? (10:51)

39個建制派議員聯署向教育局長楊潤雄,表達關注大學校園出現「香港獨立」標語,要求教育局跟進,但名單中的謝偉俊原來本身不想參與聯署,惟因為負責找人聯署的民建聯陳克勤解錯英文,才會「被聯署」。謝偉俊今早在商台節目直言,「以為是最簡單的表達方式」,想不到對方誤會了意思。

其他報道:吳秋北斥馬時亨怕事 環時:道德淪亡 香港不幸

謝偉俊在節目指出,當時陳克勤傳短訊問他是否參與聯署,他簡單回覆「I'll pass」,對方表示「多謝你」後便無再討論事件,惟之後發現聯署中有自己名字,「(我)話到明唔玩架喎,點解會放咗我落去?」他表示,與陳克勤溝通後,了解當中可能有誤會,「(短訊)最簡單咁答返佢(陳克勤),以為係最簡單嘅表達方式,估唔到對方誤會咗意思」。

問到陳克勤如何向他解釋誤會原因,謝偉俊說「er……佢就主要都係……其實……無……我唔知有無解釋……但基本上佢理解我係支持架囉」。他重申,事件「大家都有公論」,「坊間咁多意見,毋須再火上加油,息事寧人好啲……輿論初初已佔咗高地,見好就收」。

其他報道:貼港獨標語違法? 謝偉俊:要小心講 否則露底

其他報道:澳門立選 革新議會派撼民主元老 進取派信可拓票源 傳統派﹕硬來不討好

其他報道:睇盡iPhone X賣點與售價 10.27接受預訂

其他報道:「杜蘇芮」橫過南海漸增強 本周後期狂風驟雨

相關字詞﹕編輯推介 港獨 謝偉俊 陳克勤

上 / 下一篇新聞